Αναζήτηση προϊόντος στην σελίδα μας

about Gearbest

Η GearBest είναι μία εταιρεία eCommerce, η οποία ειδικεύεται σε ηλεκτρονικά, gadgets και ρουχισμό. Η εταιρεία έχει έδρα στη Σενζέν, Κίνα και απασχολεί περισσότερους από 2.000 εργαζομένους. Καθώς βρίσκεται στην καρδιά της μεγαλύτερης ζώνης παραγωγής στον κόσμο, η GearBest προσφέρει καινοτόμα προϊόντα σε εξαιρετικά ανταγωνιστικές τιμές, τα οποία συχνά δεν υπάρχουν διαθέσιμα στην αγορά.


Είναι η GearBest αξιόπιστη;
Παρακάτω μπορείτε να βρείτε μερικές προτάσεις:      
  1. Χρησιμοποιείτε μόνο το PayPal ως μέθοδο πληρωμών: Η προστασία του PayPal έχει επεκταθεί στις 180 ημέρες για την Ελλάδα, ώστε να σας παρέχει μεγαλύτερο επίπεδο ασφάλειας για τις διεθνείς συναλλαγές σας. Ανά πάσα στιγμή, έχετε μια ανεξάρτητη πλατφόρμα η οποία ενισχύει την προστασία των αγορών σας.
  2. Έχετε τις μεθόδους πληρωμής σας πιστοποιημένες κατά την πρώτη αγορά σας: πιστοποιήστε την πιστωτική κάρτα σας στο PayPal ώστε η παραγγελία σας να αποσταλλεί γρηγορότερα. (Εάν η διεύθυνση της πιστωτικής κάρτας δεν ταιριάζει με τη διεύθυνση του αποδέκτη, η GearBest δύναται να απαιτήσει ένα έλεγχο για τυχόν πλαστοπροσωπία)

Εγγύηση

Όλα τα προϊόντα έχουν 1 χρόνο εγγύηση εφόσον δεν αναφέρεται κάτι διαφορετικό στη σελίδα του προϊόντος. Επιπρόσθετα, έχετε 45 ημέρες περιθώριο να επιστρέψετε το προϊόν εάν δεν είστε ικανοποιημένοι με την αγορά σας.

Επιστροφές

Μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα στην GearBest στην Κίνα εντός των χρονικών ορίων επιστροφών και εγγύησης. Παρόλα αυτά, τα έξοδα αποστολής βαρύνουν τον αποστολέα. Για να εκκινήσετε διαδικασία επιστροφής, χρειάζεται να κάνετε μία αίτηση στο support.gearbest.com και θα αποκτήσετε τα απαραίτητα έγγραφα που πρέπει να αποστείλετε μαζί με τα προϊόντα στη διεύθυνση επιστροφής. Από τη στιγμή που η παραγγελία σας επιστραφεί στην GearBest, το προϊόν θα σας επιστραφεί ή πιστωθεί εντός 10-15 ημερών.

Υποστήριξη

Η επίσημη υποστήριξη της GearBest είναι διαθέσιμη στο support.gearbest.com. Οποιαδήποτε αλλαγή στην παραγγελία σας πρέπει να γίνει μέσω του ανωτέρω καναλιού. Εάν στείλετε το αίτημά σας στα Ελληνικά,  η ομάδα υποστήριξης θα μπορέσει να επεξεργαστεί αλλά θα χρειαστεί λίγος παραπάνω χρόνος για την απάντησή του. Σε μία τέτοια περίπτωση, παρακαλούμε να είστε ακριβείς και κατανοητοί ενω παράλληλα αναφέρετε ακριβώς το πρόβλημα που επιθυμείτε να επιλυθεί. Για ελαττωματικά προϊόντα, θα σας ζητηθούν από την ομάδα υποστήριξης φωτογραφίες ή βίντεο της βλάβης, ως αποδεικτικό στοιχείο. Για να επιταχύνετε τη διαδικασία συστήνουμε να έχετε ετοιμάσει εκ των προτέρων τα παραπάνω.
Όλες οι αποστολές μέσω Priority (Nedetherlands Registered PDM,EU Priority Line,EU Express, Priority Direct mail, Europe Railway Priority Mail, Express for Electric Scooter only) είναι ασφαλίς και δεν έχουν τελωνείο. Παραγγελίες κάτω των 22 ευρώ δεν έχουν κανέναν φόβο και επιλέγετε ότι μέθοδο θέλετε.